نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رونالدو یوونتوس را ترک نمی کند !  برای باقی ماندن بر سر زبان ها راه های دیگری را امتحان کنید

رونالدو یوونتوس را ترک نمی کند ! برای باقی ماندن بر سر زبان ها راه های دیگری را امتحان کنید

همچنان تکلیف رقابت های فوتبال سری آ مشخص نیست و بازیکنان در قرنطینه های خانگی خود به سر می برند همانند سایر مردم کشور هر چند که برخی از بازیکنان از ایتالیا خارج شدند. در این میان کریس رونالدو در خانه شخصی خود در مادیرا در کنار خانواده منتظرست تا تصمیم نهایی برای ادامه و یا توقف رسمی مسابقات گرفته شود.

 

کریس که تست اش منفی اعلام شده در این روزها در کنار سرگرم شدن با فرزندان در خانه تمرینات خود را ادامه می دهد تا امادگی خود را برای بازگشت دوباره به میادین همراه یووه از دست ندهد، هر چند که او همواره و در تمام مراحل نشان داده که حاضر به ترک امادگی و تمرینات اختصاصی خود نیست.

 

با این وجود برخی از رسانه ها از احتمال جدایی او می نویسند، این مسئله پیش از اغاز بحران ویروس کرونا شروع شد، درست از زمانی که کریس برای تماشای دربی اسپانیا راهی مادرید شد، از ان روز شایعات جدایی هر از گاهی سر از روزنامه ها و رسانه ها درآورد و حالا با عدم بازگشت او به ایتالیا هر چند برای دوری از شرایط بحرانی این کشور است، اما می تواند راه جدایی این بازیکن را نیز کمی هموار کند.

 

برخی از رسانه ها که اکثر چاپ اسپانیا هستند می نویسند که دو پیشنهاد وسوسه انگیز از منچستریونایتد و پاری سن ژرمن پیش روی بهترین بازیکن جهان قرار دارند و او در حالی که در قرنطینه شخصی و در محیطی ارام به بازگشت به میادین فکر می کند می تواند با اسودگی بیشتری نیز به آینده خود بیاندیشد. برخی از نزدیکان این بازیکن نیز پیش از این از احتمال جدایی او صحبت کرده بودند و حالا با شناختی که از رونالدو دارند این احتمال وجود خواهد داشت که با توجه به شرایط ایتالیا و روحیه کریس او در حال فکر کردن درباره آینده و شاید تغییر محیط باشد.

 

هر چند که کریس و جورجینا بارها تاکید کردند که از زندگی در شهر تورینو و بازی در یووه بسیار خرسندند اما رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال نیاز به بردن و فتح جام های بزرگ دارد تا به انگیزه های هیشگی خود همچنان بیافزاید.

 

با این حال نباید فراموش کنیم که این احتمالات تنها در شرایطی بیش از پیش منتشر میشود که رقابت های فوتبال در کشورهای اروپایی متوقف شده و رسانه ها برای باقی ماندن بر سر زبان ها به نوشتن شایعات توجه بیشتری دارند و سران یوونتوس تصمیم دارند به زودی قرارداد فوق ستاره ی فوتبال دنیا را برای یک یا دو سال دیگر تمدید کنند و به تمامی این شایعات پایان بدهند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: